♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Thursday, September 9, 2010



yeay ! lusa ari raye ! hurmm xsabar lak nk raye. yela, nak pakai bju raye, nak dapat duit raye, & yang paling best dapat makan lemang,ketupat,rendang,., yummy2! aku syukur sgt sbb ramadhan kali ni aku puase penuh,alhamdullilah. kalu esok aku leh puase lgi,mean xdtg haid, maka cukuplah aku berpuasa 30 ari pd thn ni,. so xpyh la nk ganti pose lgi thn dpn.. huhu.. but last ramadhan aku byk cuti, hormon xtntu katekan,. nk kate remaja sgt thn dpn nk masuk alam dewase dh. aik? cm out of topic je. ahh whatever,, yang penting,lusa raye,esok last berpuasa. ni aku xthu nk tidur bile. well,ari ni kn last puase & last sahur.. tapi aku ase mesti nanti kene banyak wat keje kat umah atok ni. kalu umah apartment persanda leh gak kalu aku sorg yg kemas, ni lak banglo 2 tingkat 7 bilik. bapak letih la kalu aku nak kene kemas sume. nasib baik kazen ramai. ramai tak ramai,ramai jgk yg xbalik. entahla. aku la yang jadi mangsa jugak. uishh xbaik la ko ni faten. tapi xpe,muafakat membawa berkat. esok last puase,luse raye. best3.. tapi mesti letih. dah la raye pertame wat open house. mmg crowded giler la umah atok aku ni. nasib baik umah besar,kalu x,leh mati kelemasan la aku kat sini. raye ke 3 mak cakap dh otw balik terengganu. lagi best raye kat sane. lagi syokk.. dah lame aku xraye kat negeri tercinta. collect duit raye la thn ni nmpaknye. arap2 la murah rezeki. tapi yang xbest nye ade jgk asaimen, perlu ke asaimen2 tu sume, ni dh la raye 1 thn 1 kali. lecturer pon bertimbang rase la sikit. xpyh la nk bg asaimen ke jadah tu sume,wat letih je nk wat. tp nsib baik je ade 2. tp kalu aku fhm asaimen tu leh gak ak wat,ni masalahnye 1 pon ak xbrape nk phm.. haishhh.. 21 ni ade kuiz,23 lak kne antar asaimen. ape2 je la.. asalkan holidays ni aku happy. nothing can stop me from being happy. haha.