♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Wednesday, July 21, 2010

let me tell ya ~

1.tak suka ambil tahu pasal orang lain kecuali orang-orang yang aku suka.. hehe

2.akan berkawan dengan ikhlas selagi orang tersebut tak buat shit kat aku

3.tak suka busybody,lantak kamu la nak buat ape2 pon kat dunia ni,asalkan tak busybody pasal aku

4.tak suka berkawan dengan orang yang tak matang

5.f**k orang yang mengfitnah aku dan f**k orang yang percaya dengan fitnah tersebut

6.suka berterus-terang,lantak kamu la nak suka,terima,benci atau ape ape jela..

7.benci giler dengan orang yang umur dah dewasa tapi perangai cam budak2.. grow up la people

8.benci giler dengan lelaki yang mulut cam perempuan

9.tak akan mengutuk orang yang aku suka & orang yang aku tak suka selagi dia tak mengutuk aku dulu

10.suka tengok perempuan yang cantik