♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Saturday, January 15, 2011

dear frenemies ! dari Nadzirah Idris

P/S : Aku tak beniat nak bagi kau marah ke apa cuma aku rasa situasi kita sama dalam entri ni, dan aku suka gaya penulisan kau. Mintak maaf memang salah aku tak bagitau. Anyway, terima kasih sebab bagi aku inspirasi dan juga burukkan nama aku kat segala manusia.

Aku tak suka kau, kau pun bukannya suka aku.
Kau dah sedia maklum aku benci kau, aku pun mestilah tahu kau benci aku.
Pandang kau dari jauh, rancak sinis aku.
Macam aku tak pernah dengar gelagat kau di belakang aku.

Biasa lah manusia. Ada yang lebih sikit, mula panas punggung. Aku macamtu, kau pun macamtu.
Dalam hati ada kagum, tapi ego nombor satu.
Syaitan.

Tapi bila berjumpa, kita mencuit cuit mesra sambil bertanya “Dah makan ke?”,
Ajaib.
Boleh bergelak ketawa.
Boleh mencarut bersama.

Kita patut berkawan sebenarnya. Kita sama.
Kita PLASTIK.
Kan?