♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Friday, December 31, 2010

happy new year 2011 !

post ni dibuat pada pukul 11.26 minit malam 31st december 2010. malam ni tak celebrate kat mane mane sebab mid term exam dah dekat, aku kena focus dengan pelajaran, kalau tak macam mane nak dapat dean list kan.?. 2010 dah sampai telur hujung tanduk a.k.a nyawa nyawa ikan. countdown 2011 nak dekat dah. merdeka! eh silap, happy new year !!! ala, dari rumah sewa persandha ni pon dah nampak bunga api kat sekitar sekitar sini. bunga api kat klcc pon nampak. banyak benda nak cakp, banyak benda nak kena buat. tapi, aku nak berazam, kurangkan bercakap, banyakkan buat kerja. tingkatkan mutu, kurangkan kutu.! haha. mane ade kutu, rambut saya bebas dari segala alien. hehe. 11.1.11 dah start midterm exam, ada 2 paper lak tu. aiseyy. tapi nasib baik ada gap 1 ari. 11/13/15. boleh la nak bernafas. then, ada 2 assignment. 1 assgment tu nak kena hantar before 11.1.11 . yang 1 lagi tu kena hantar before 24.1.11. takpe2, still've time to do all d asgnments. esok aku dah 20 tahun. sebut pon dua puluh. dah tak ada belas belas dah. dah tak remaja lagi dah. dah tua dah. dah matang dah. dah nak kena cari calon suami dah ni. tapi tu la,calon boifren pon tak ade lagi. nak kena cari ni. kali ni, dah tak nak memilih dah. dah tak nak hot-hot lagi dah. nak yang cool-cool je. huhu. nak yang caring, loving, soft-spoken ( kalau muka hensem tu, bagi aku tu just bonus je, dah tak interested dah kat muka je ensem) sebab aku sekarang dah matang. nak cari yang ada chemistry, mistery. frankly, 20 tahun means aku dah di alam dewasa. dah tak boleh nak manja2, tak boleh nak gedik2, kena macam mancik2 je kot. hak3. tak ade maknenye. jadi je la diri sendiri kan, buat apa nak hipokrit. sekarang dah pukul 11.42 minit malam, nak tulis apa lagi ek.. hurmmm.... ok lah, cukup setakat ni jelah aku mengarut. samekom. happy new year semua. !