♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Tuesday, November 23, 2010

how annoying you are !

tak kan sebab aku salah tulis word inform je kaw nak kecoh sampai tengking2 aku kat depan orang ! ye, aku buat salah, so betulkan kesilapan aku, susah ke nak talk nicely, aku ni panas baran, aku tak melawan sebab kaw lecturer aku. jangan bagi aku hilang sabar. sabar ada had jugak. tiny matters nak perbesarkan sampai bagitau hod. engkau ape hal weh. selalu je tak puas hati dengan aku. selama hari ni aku tak pernah nak cakap kasar dengan kaw tapi kaw je. ye aku tahu aku patut guna ayat ask your permission bukan inform. ee, you know what, i must say this, you are so annoying. kalau anak kaw jadi student aku nanti, tengok la macam mane . wait & see. aku perempuan. punya hati dan perasaan . dont treat me like binatang. b***h !