♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Thursday, October 14, 2010

hai awak !

suke baca blog saya eh? awak suke saye eh? eh eh? hehe
awak sape? kalau cantik, meh jadi lesbo partner.
awak sape? kalau hensem, meh jadi boyfriend saye.
tahun depan saye plan nak ade boyfriend.
kalau awak berminat, jom la join f.n.a.b mencari boyfriend. haha.
kalau awak berjaya tarik perhatian dan berjaya tawan hati saya, sy tak akan
segan silu cakap saya suka awak.
saya ni berterus-terang, suka cakap suka. tak suka cakap tak suka.
saya suka lelaki tinggi dari saya yang tinggi 160cm je ni.
saya suka lelaki misteri.
saya suka lelaki pendiam.
saya suka lelaki rajin buat kerja.
saya suka lelaki badan cam model. haha.
saya suka lelaki bau wangi.
saya suka lelaki yang cool dan tak melatah.
saya suka lelaki yang ada mata cantik.
saya suka lelaki yang suka senyum kat saya sorang je.( tamak tol.)
saya suka lelaki matang.
saya suka lelaki yang bertolak ansur.
saya suka lelaki yang hormat perempuan.
saya suka lelaki yang pandang saya seorang je.(hehe)
saya suka lelaki cintakan kelebihan dan kekurangan saya.
saya suka lelaki yang mahukan perhubungan yang serius.
saya suka lelaki yang berterus terang.
saya suka lelaki yang romantic.
saya suka lelaki yang serius pada situasi yang tertentu.
saya suka lelaki yang single yang jual mahal.
saya suka lelaki yang beriman.
saya suka lelaki yang cukup solat 5 waktu.
saya suka lelaki yang gagah.
saya suka lelaki yang tak takut lipas.(hahahaha)
saya suka lelaki yang hot.
saya suka lelaki pandai dalam segi pertukangan.
saya suka lelaki yang bersuara lunak.
saya suka lelaki yang sawo matang.