♥ ♣ miss faten nurul asyikin ♥ ♣ i love myself ♥ ♣ i love my family ♥ ♣ i love you ♥ ♣ i love my buddies ♥ ♣ prada.dolce and gabana.gucci.vinnci.seed.soda.padini.zara.forever 21.babyphat.banana republic.marks and spencer.dorothy perkins.louis vuitton.dolly.guess.elle.geb.mango.dvb.jimmychoos.fendi.next.giordano .♥ ♣

Thursday, March 24, 2011

sharing experience..~~* PENCUCI MUKA

ni just nak share pengalaman, bukan nak memandai or mempromosi barang-barang.
aku start pakai pencuci muka since darjah 4 and until now aku still pakai pencuci muka.
ada 1 tahun ni, aku lupa tahun bila, aku tak guna langsung mana-mana product untuk muka, sebab malas ke ape aku xsure, but then nasib baik xde naik jerawat ke ape, but aku still guna kaedah traditional.
eg ; guna tomato, air basuhan beras, timun, serbuk tea, putih telur dan macam2 lagi.

tapi aku sekarang ni nak citer pasal product, product pencuci muka.

masa aku darjah 4, aku pakai product POND's( aku syorkan kat korang) and aku pakai product tu dalam 3-4 tahun kot. Allhamdulillah, pencuci muka ni sesuai dengan kulit muka aku. then, aku macam dah bosan dengan pencuci muka ni, aku tukar jenama lain pulak. and aku terus mencuba and mencuba. aku cuba mencuba. aku tak suka stick to one product. aku pernah cuba OLAY (tak sesuai dengan muka aku,kulit jadi menggelupas),aku pernah cuba CLEAN&CLEAR( tak abis guna sebab tak best),NANO WHITE( ok lah jugak), ZA( yang ni ok, aku syorkan kat korang) and the latest aku guna product LOREA'L~ so far, aku rasa puas hati dengan kesan dia. Toner die best sangat. btw, aku suka semua product LOREA'L daripada syampoo,cleanser,make up( semua tu sangat bagus).. and paling penting, harga dia berpatutan dengan productnya. tak murah sangat, tak mahal sangat. Nanti kalau dah kerja, nak try pakai SK11 pulak kot, disebabkan mahal sangat harga dia untuk 1 set, so niat itu aku simpan dahulu. HEHE..

P/S : ade banyak lagi produk pencuci muka yg aku pernah try, tp lupa.. !